اسپری مو کاسپین مدل volume حجم 250 میلی لیتر

  • حجم: ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • میزان قدرت حفظ حالت مو: چهار
  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین

تومان80,000

موجود در انبار

اگر موهایی صاف و بدون حالت دارید و با آرایش موهایتان مشکل دارید، تنها چیزی که می تواند به کمک شما بیاید یک اسپری حالت دهنده مو است. یکی از بهترین برندهای اسپری حالت دهنده مو در بازار، اسپری حالت دهنده مو کاسپین مدل volume حجم ۲۵۰ میلی لیتر است. این اسپری، موهای شما را انعطاف پذیر می کند و حالا دیگر می توانید آن ها را به هر حالتی که بخواهید در بیاورید.

ویژگی های اسپری حالت دهنده مو کاسپین مدل volume

این اسپری دارای بویی ملایم و مطبوع است و یک اسپری عالی برای حالت دادن به مو است. اسپری حالت دهنده مو Caspian می تواند حالت موهای شما را به مدت 24 ساعت حفظ کند و مانند دیگر اسپری های حالت دهنده مو اصلا موهایتان را به هم نمی چسباند.

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با اسپری حالت دهنده مو دارند، نقطه های سفیدی است که بر روی موها ایجاد می کند. این مشکل بیشتر به دلیل استفاده نادرست از اسپری مو است.

نحوه استفاده از اسپری مو کاسپین به این صورت است که قبل از مصرف باید حتما اسپری را تکان دهید و با فاصله 20 سانتی متری بر روی موها اسپری کنید، به این ترتیب حالت طبیعی موهای شما از بین نمی رود و سفیدک هم نمی زند. بهتر است موهایتان در زمان استفاده از این اسپری کمی مرطوب باشد.

کاربردهای اسپری کاسپین volume

این اسپری، علاوه بر اینکه بهترین اسپری حالت دهنده مو برای شینیون است، تثبیت کننده حالت مو و حجم دهنده نیز می باشد. ویژگی حجم دهی این مدل از اسپری حالت دهنده کاسپین، برای کسانی که موهایی بسیار نازک یا کم پشت دارند، آن را به یک انتخاب بسیار هوشمندانه و ایده آل تبدیل کرده است.

نتیجه گیری

اسپری حالت دهنده مو کاسپین مدل volume یک انتخاب مناسب برای زمانی است که موهای شما به سختی حالت می گیرند. همچنین این اسپری با خاصیت حجم دهندگی و پوشش قوی که دارد موجب می شود موهای شما پرپشت تر دیده شود و زیبایی مو و چهره تان را چندین برابر می کند. جهت خرید اسپری مو کاسپین مدل volume حجم 250 میلی لیتر در فروشگاه اینترنتی گیس بانو ثبت سفارش کنید و مرغوب ترین اسپری مو را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

برند

کاسپین

ساخت کشور

ایران

نوع

اسپری

نوع محفظه

قوطی فلزی

حجم

۲۵۰ میلی لیتر

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.