اسپری پودر حجم دهنده ریشه مو کئون مدل پمپی

  • نوع: اسپری پودری حجم دهنده
  • حجم: 8 میل
  • کشور مبدا برند: هلند

تومان380,000

در انبار موجود نمی باشد

اسپری حجم دهنده کئون پودری

کمپانی هلندی کئون علاوه بر اسپری حجم دهنده معمولی، اسپری حجم دهنده پودری را نیز تولید کرده که با چند لایه نشان دادن موها، آن‌ها را پرپرشت و حجیم می‌کند. این اسپری دارای خاصیت فوق العاده‌ای در حجم دادن و مات نمودن جلوه موها داشته و آرایشگران مختلفی از آن برای پوش دادن طبیعی موها بهره می‌برند. اسپری پودری کئون هیچ گونه چسبندگی و سنگینی در موها ایجاد نمی‌کند و پس از مصرف می‌توان به راحتی آن را شانه نمود یا شست. از آن برای انواع مختلف مو استفاده می‌کنند و بدلیل فیلترهای محافظ و ترکیبات مفیدی که دارد، به مو آسیبی نمی‌رساند. اسپری پودری کئون با جذب رطوبت و چربی اضافی موها، از وز شدن و چرب شدن موهای شما جلوگیری می کند و موهای سالم و شاداب به شما هدیه میدهد.

ویژگی های اسپری پودری کئون

  • محصول هلند
  • حجم 8 میلی لیتر
  • دارای ماندگاری طولانی مدت
  • بدون ایجاد چسبندگی و سنگینی
  • دارای ترکیبات مغذی و فیلتر محافظ
  • مناسب برای انواع مختلف مو
  • فاقد هر گونه آسیب به مو
  • دارای قدرت حجم دهندگی 10

موارد استفاده از اسپری حجم دهنده کئون مدل پودری

از این اسپری در درجه اول برای حجم دادن و پر پشت نمودن مو و بعد برای حالت دادن استفاده می‌کنند. پمپ موجود بر روی اسپری استفاده از آن را بسیار ساده کرده و فقط کافی است پس از سشوار کردن موها، این اسپری را با فاصله کمی به مو بپاشید و آن را شانه نمایید.

اسپری حجم دهنده کئون مناسب چه نوع موهایی است

در زمان شنیون، حالت دهی به موها به‌خصوص موهای لخت و صاف که حجم کمی دارند برای آرایشگرها کمی سخت خواهد بود. معمولا برخی خانم‌ها از داشتن موهای بی‌حالت و بی‌روح لذت نمی‌برند و دوست دارند موهای حجیم‌تر و پرپشت‌تری داشته باشند. پودر حجم دهنده موی کئون به شما کمک می‌کند تا حالت صورت خود را از بی‌تفاوتی و بی‌حالی خارج کنید موهایی زیبا و پرپشت داشته باشید. به طور معمول از این پودر برای انجام شنیون استفاده می‌کنند و با استفاده از آن به موها حالت می‌بخشند. نرمی و لطافت هدیه‌ای است که این محصول به موها می‌دهد تا راحت‌تر و به روش‌های آسان‌تری حالت بگیرند و جذاب و زیبا جلوه کنند. شما می‌توانید این پودر را علاوه بر انجام شنیون هنگام رفتن به مهمانی‌ها نیز به موها بزنید و آن‌ها را با حجم بیشتری پشت کمرتان بریزید.

برند

اوسیس

حجم

۲۵۰ میلی لیتر

ساخت کشور

آلمان

نوع

اسپری حجم دهنده فوری

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.