اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل اولترا استارک Taft Volumen Hair Styling Spray Ultra Stark 250ml

نوع :  اسپری نگهدارنده حالت مو
برند :  تافت
حجم :  250 میل
کشور مبدا برند :  آلمان
مدل:  Taft Volumen Hair Styling Spray Ultra Stark
میزان قدرت حفظ حالت مو  4

تومان245,000

موجود در انبار

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل اولترا استارک (Taft Volumen Hair Styling Spray Ultra Stark) یکی از محصولات مراقبت از موی معروف شوارتسکف است. اسپری اولترا استارک برای نگهداری حالت موهای شما و افزایش براقیت و حجم مو استفاده می‌شود.

نگهدارنده حالت مو اولترا استارک بسیار سبک است و می توانید با اطمینان کامل، آن را برای مدت طولانی برای موهای خود استفاده کنید. همچنین علاوه بر حالت دهی، به موها حجم داده و ریشه مو را تقویت می کند.

محصولات کمپانی شوارتسکف با فرمولاسیونی قوی، از بافت مو محافظت کرده و به خانم ها و آقایان که موهایی حساس دارند، پیشنهاد می شود. اگر شما هم می خواهید موهایتان در طولانی مدت مدل خود را حفظ کنند، از اسپری نگهدارنده و حجم دهنده اولترا استارک استفاده کنید.

ویژگی های نگهدارنده موی تافت مدل اولترا استارک

  • مقاوم در برابر هوای بارانی و باد
  • ماندگاری بسیار بالا
  • محافظ موها
  • حالت دهنده و نگهدارنده قدرتمند
  • محصول آلمان

نحوه استفاده اسپری مو تافت مدل اولترا استارک

برای استفاده از تافت مو ابتدا موهای خود را شسته و خشک کنید، سپس اسپری را به فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متری از موهای خود بپاشید و برای نگهداری حالت موهای خود سر خود را تا چند ثانیه به سمت بالا نگه دارید.

خرید و قیمت اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل اولترا استارک

اسپری نگهدارنده موی تافت اولترا استارک برای انواع مو مناسب است و با حجم 250 میلی لیتر به بازار عرضه می شود. شما می توانید این محصول و محصولات جذاب کمپانی شوارتسکف را از فروشگاه اینترنتی گیس بانو با مناسب ترین قیمت ها تهیه کنید.

تنها کافیست به فروشگاه آنلاین گیس بانو مراجعه کرده و با کلیک بر روی محصول مورد نظر، افزودن به سبد خرید را بزنید. سپس با انتخاب تسویه حساب و تکمیل جزئیات خرید، محصول را سفارش دهید. محصولات سفارشی در کمترین زمان درب منزل یا محل کار، به شما تحویل داده می شود.

ساخت کشور

آلمان