شامپو آرگان لایتنس فری سولفات

  • حجم: ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: اسلوونی
  • فرم محصول: شامپو مو
  • مناسب: موهای کراتین شده

تومان275,000

موجود در انبار

شامپو آرگان لایتنس فری سولفات یکی از انواع شامپو مو است که ترکیبات پروتئین طبیعی و روغن آرگان برای تقویت موها دارد. این شامپو فاقد سولفات بوده و موهای آسیب‌دیده را احیا و درمان می‌کند. شامپو آرگان لایتنس، محصول مشترک دو کشور فیلیپین و اسلواکی است و ویتامین E، آنتی اکسیدان، اسید چرب و لینولئیک اسید برای تغذیه موها دارد.

مصرف شامپو آرگان لایتنس فاقد سولفات باعث ترمیم موها و رشد بهتر سلول‌های مو می‌شود. همچنین خشکی مو که بر اثر استفاده مداوم از وسایل حرارتی رخ می‌دهد را برطرف می‌کند. از ریزش بی‌رویه موها نیز جلوگیری کرده و وزی مو را از بین می‌برد.

برای مصرف شامپو آرگان lightness تنها کافیست مقداری از آن را به ساقه موهای خیس و کف سر زده و ماساژ دهید. سپس موها را با آب ولرم به خوبی بشویید. در همان روزهایی ابتدایی مصرف شامپو، شاهد تغییرات مثبت آن بر روی موها خواهید بود.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید شامپو لایتنس بدون سولفات مدل argan با حجم 1000 میلی‌لیتر به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کنید. سپس این محصول را به سبد خرید افزوده و در انتها با تسویه حساب، خرید خود را تکمیل کنید. محصول سفارشی در زمانی کوتاه، به آدرس ثبت شده در مراحل خرید ارسال می‌شود.

حجم

1000 میل

ساخت کشور

اسلوونی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.