شانه حالت تبری

  • وزن خالص: 50 گرم
  • مناسب برای: تمام مدل های مو
  • زمان ماندگاری: همیشه
  • کشور مبدا برند: چین
  • سایز سری: ۶۰

تومان25,000

موجود در انبار

شانه حالت تبری یک شانه دو طرفه بوده و برای روتین های مختلف مو می توان از آن استفاده کرد. اگر شما بخواهید برای روتین های گوناگون مو، چندین شانه خریداری کنید بدون شک باید هزینه های زیادی را بپردازید، در صورتی که شانه حالت دهنده تبری تمامی این کارها را با صرف هزینه ی کمتر انجام می دهد.

شانه حالت و استایل تبری دارای کیفیت بالایی بوده و از جنس پلاستیک مرغوب است، همچنین در تماس با حرارت و آب داغ دچار خمیدگی و تغییر شکل نمی شود.

یک سر شانه دندانه های ریز دارد که برای شانه زدن موهای خانم ها و آقایان مناسب است. سر دیگر، دندانه های درشت تری داشته و برای شانه زدن موها پس از استفاده از ماسک مو مناسب است تا ماسک مو به طور یکنواخت در سطح مو پخش شود.

از دسته ی شانه نیز می توان به عنوان شانه برای افرادی که موهای فر دارند، استفاده کرد. همچنین می توان موها را پوش داده و پرپشت و پرحجم نشان داد. دندانه های شانه سه کاره تبری، به گونه ای طراحی شده که هیچگونه آسیبی به موها و سطح پوست وارد نمی کند.

ویژگی های شانه حالت و استایل تبری

  • سه کاره
  • دارای دندانه های گرد
  • کیفیت بالا و بدنه مقاوم
  • قابل استفاده برای انواع موهای صاف و فر
  • مناسب برای هنگام استفاده از ماسک مو

نحوه استفاده از شانه حالت دهنده تبری

ابتدا می توانید موها را با دندانه های ریز شانه کرده، سپس ماسک مو را به وسیله ی دندانه های درشت شانه به قسمت های مختلف مو انتقال دهید. اگر موهایی فر دارید، دسته ی شانه برای موهای شما بسیار مناسب است و به وسیله ی آن می توانید دسته های بزرگ مو را شانه کرده و موها را پرپشت نشان دهید.

خرید شانه حالت تبری

فروشگاه آنلاین گیس بانو با فروش اینترنتی محصولات مو و اکسسوری های جذاب برای مو، در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را کسب کند و موهایی زیبا و سالم به شما هدیه دهد.
برای خرید شانه حالت تبری و محصولات مشابه، به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. محصولات سفارشی پس از ثبت، در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر تحویل داده می شود.

ساخت کشور

چین

سایز سری

۶۰

وزن

۵۰ گرم

رنگ

مشکی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.