پودر دکلره لیدی نیو فایو

  • ویژگی ها: جلوگیری از آسیب رسیدن به مو
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • حجم: 500 گرم
  • ترکیبات: بدون عصاره

تومان250,000

موجود در انبار

پودر دکلره لیدی نیو فایو یکی از انواع پودر دکلره است که بدون تغییر ساختار مو، آن را تا پایه 7 روشن می‌کند. این پودر حاوی سیلیکا بوده و رنگدانه‌های آن به سرعت جذب ساقه مو می‌شوند و آن را روشن می‌کنند.

پودر دکلره Lady New Five دارای رایحه‌ای خوش بوده و بوی زننده به هنگام استفاده ندارد. همچنین رنگ‌بری سریع داشته و از آسیب رسیدن به مو جلوگیری می‌کند. این پودر بهتر است بر روی موهای خشک استفاده شود و زمان مناسب برای نگهداشتن آن بر روی موها، بستگی به جنس مو دارد.

دلیلی که پودر دکلره لیدی در بین آرایشگران بسیار محبوب شده قدرت روشن کنندگی بسیار بالایی دارد و برای انواع مو قابل استفاده است.

برای مصرف پودر لیدی نیو فایو مقدار مناسبی از آن را با اکسیدان در ظرف پلاستیکی مخصوص رنگ مخلوط کنید. سپس با استفاده از فرچه ترکیب رنگ را به موها بزنید و با توجه به درجه روشنی مو، از 10 دقیقه تا 50 دقیقه صبر نموده و در پایان موها را بشویید. برای زیباتر نمودن موها می‌توان پس از دکلره، از رنگساژ نیز استفاده کرد.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید پودر دکلره لیدی نیو فایو به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کنید. این فروشگاه محصول را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها کافیست سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن، آن را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

ویژگی محصول جلوگیری از آسیب رسیدن به مو
مزایا حالت پذیری بالا، رنگ بری سریع، دارای ذرات سیلیکا
درجه روشن کنندگی تا پایه 7
حجم محصول 500 گرم
ساخت کشور

ایتالیا

حجم

۵۰ گرم

نوع محفظه

قوطی فلزی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.