کش قیطانی مهران طول 3 متر

  • وزن خالص: 40 گرم
  • وزن با بسته‌بندی: 70 گرم
  • ابعاد: ۱×۱×۳۰۰ سانتی متر
  • جنس: کش

تومان30,000

موجود در انبار

کش قیطانی مهران طول ۳ متر در نمونه های مختلف، با عرض های متفاوت برای دوخت انواع لباس های بچگانه، شلوار، تهیه ماسک و… کاربرد دارد. کش یکی از مهمترین ابزارهای هر خیاطی محسوب می شود. تمام افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، از انواع کش ها برای دوخت دوز استفاده می کنند. برای ساخت این محصول از ابریشم استفاده می شود که از بروز حساسیت جلوگیری کند، به همین خاطر کش قیطانی برای دوختن لباس های بچگانه و کودکان بسیار پرکاربرد است. این کش ها به دلیل تنوع بالایی که در رنگ دارند، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و در بیشتر کارگاه های خیاطی می توان آن ها را پیدا کرد.

شیوه استفاده کش قیطانی رنگی

کش قیطانی نیز از انواع پرمصرف کش ها می باشد که برای دوختن انواع لباس ها، به صورت داخلی و خارجی استفاده می شود. علاوه بر مصارف دوخت و دوز، این کش ها برای دوخت انواع کالاهای خواب و وسایل آشپزخانه مانند دم کنی کاربرد دارند.

خرید کش قیطان مهران طول ۳ متر

فروشگاه های اینترنتی با ارائه این محصولات به صورت آنلاین، در زمان خریداران گرامی صرفه جویی می کنند. از این رو، شما می توانید با چند کلیک ساده هر محصولی که نیاز دارید را از فروشگاه اینترنتی گیس بانو با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

وزن

۲۰۰ گرم

جنس

کش

ابعاد

300x1x1 سانتی‌متر

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.