حجم دهنده و حالت دهنده اوسیس بسیار قوی

نوع: موس حجم دهنده و حالت دهنده
برند: اوسیس +Osis
حجم: 200 میل
کشور مبدا برند: آلمان

تومان540,000

در انبار موجود نمی باشد

محصولات مشابه

پودر حجم دهنده ریشه مو اوسیس حالت دهنده Osis Soft Dust

اسپری حجم دهنده اوسیس ولوم آپ (OSIS+ Volume Up)

اسپری حجم دهنده اوسیس ولوم آپ (OSIS+ Volume Up)

اسپری چسب مو گات تو بی حجم ۳۰۰ میلی

اسپری چسب مو گات تو بی GOT2B با حجم 300 میلی Schwarzkopf

حجم دهنده و حالت دهنده بسیار قوی اوسیس محصولی بی نظیر برای حالت دادن و حجم دادن به موها است. موهای شما، امکان دارد به هر دلیلی فرم دلخواه را نداشته باشند، در این موارد باید از محصولی استفاده کنید که به موها حالت داده و آن ها را ثابت نگه دارند.

حالت دهنده و حجم دهنده اوسیس بهترین انتخاب برای ایجاد فرم دلخواه در موها است، چرا که موها را در مدت زمان طولانی فیکس کرده و ماندگاری بالایی دارد. همچنین موها را درخشان کرده و از از هر گونه ژل موجود در بازار، سبک تر است.

خانم ها و آقایان می توانند از حجم دهنده اوسیس برای آرایش موهای خود استفاده کنند، مخصوصا افرادی که موهای کم پشت با تارهای ظریف دارند، می توانند برای حجم دادن به موهای خود از اوسیس استفاده کننند.

ویژگی های حالت دهنده و حجم دهنده اوسیس بسیار قوی

  • حجم دهنده ایده آل
  • نگهدارنده و حالت دهنده قوی
  • فیکس کننده مو برای مدت طولانی
  • نرم کننده و درخشان کننده
  • محافظت از موها در برابر نور آفتاب
  • مناسب برای انواع موها
  • ضد الکتریسیته ساکن
  • محصول آلمان
  • برند اوسیس پلاس +OSIS

شیوه استفاده از حجم دهنده و حالت دهنده اوسیس

ابتدا موهای خود را به حالتی که می خواهید آرایش کرده و سپس حالت دهنده اوسیس را به موها بزنید تا موها فیکس شوند. برای حجم دادن به موها نیز می توانید همین کار را انجام دهید، ذرات حجم دهنده به تارهای مو چسبیده و موها را پرپشت و پرحجم نشان می دهد.

خرید حجم دهنده و حالت دهنده اوسیس

هنگامی که میان چند انتخاب قرار گرفته اید و نمی دانید کدامیک را انتخاب کنید، تنها کافیست به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کرده و محصولات را با یکدیگر از نظر ویژگی مقایسه کنید. سپس با توجه به سلیقه و نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه آنلاین گیس بانو با پشتیبانی درست و به موقع فرایند خرید را لذت بخش کرده و همواره در کنار شماست تا به استاندارد زیبایی خود برسید. اگر می خواهید حجم دهنده و حالت دهنده بسیار قوی اوسیس را خریداری کنید، به گیس بانو مراجعه کرده و این محصول را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

نوع

موس حجم دهنده و حالت دهنده

برند

اوسیس

ساخت کشور

آلمان