شامپو ضد زردی نایس فرش

  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • حجم: ۹۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات: بدون سولفات
  • عملکرد: ضد زردی
  • مناسب برای: موهای رنگ شده

تومان215,000

موجود در انبار

شامپو ضد زردی نایس فرش یکی از انواع شامپو برای رفع زردی موهای دکلره شده یا آسیب دیده است. پس از دکلره کردن موها، تغییر رنگ مو و زرد شدن آن، یکی از مشکلاتی است که اکثر خانم‌ها به آن دچار می‌شوند. شامپو ضد زردی نایس فرش Nice fresh با رنگ بنفش غنی شده، رنگ زرد را به خوبی از موهای بلوند حذف می‌کند.

شامپو nice fresh ضد زردی، به صورت تخصصی برای موهای آسیب‌دیده و دکلره شده ساخته شده است و علاوه بر گرفتن زردی موها، آن‌ها را شاداب و درخشان نیز می‌کند.همچنین فاقد سولفات و الکل بوده و وزی موها را برطرف می‌کند.

برای مصرف شامپو ضد زردی نایس فرش، ابتدا موها را با آب ولرم بشویید سپس از این شامپو استفاده کنید و اجازه دهید 5 دقیقه روی موها بماند. با توجه به میزان روشنی موها، می‌توان از ضد زردی نایس فرش 1 الی 2 بار در هفته استفاده نمود. البته اگر موهای شما خیلی روشن است می‌توانید 3 بار در هفته نیز از شامپو استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید شامپو ضد زردی نایس فرش به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کنید. تنها کافیست این محصول را به سبد خرید اضافه نموده و با طی کردن مراحل خرید و تسویه حساب، سفارش را ثبت کنید. سپس محصول را در کمترین زمان ممکن، درب منزل یا محیط کار تحویل بگیرید.

ساخت کشور

ایتالیا

حجم

۹۰۰ میل