کرم موی برکلی اورجینال محصول انگلیس Berkeley hair cream Original

نوع :  کرم و وزگیر مو
مخصوص  موهای خشک، چرب، معمولی، رنگ شده، فر و مجعد
کاربرد تقویت کننده مو، حالت دهنده، نرم کننده و مرطوب کننده
عصاره و ویتامین  عصاره گیلیسرین و ویتامین ها مو
برند :  برکلی Berkeley
حجم :  475 میل
کشور مبدا برند :  انگلیس
تاریخ انقضا :  حداقل 24 ماه
مدل:  Berkeley hair cream Original

تومان245,000

موجود در انبار

محصولات مشابه کرم موی برکلی اورجینال محصول انگلیس Berkeley hair cream Original

کرم ترمیم کننده مو man حجم 300 میلی لیتر

کرم مخصوص حالت دهی موهای فر اوسیس

کرم مخصوص حالت دهی موهای فر اوسیس

کرم وزگیر اوسیس حالت دهنده قوی Osis Tame Wild

کرم وزگیر اوسیس حالت دهنده قوی Osis Tame Wild

کرم موی برکلی اورجینال محصول انگلیس برای تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده است. کرم برکلی مشکلات مو مانند شکنندگی و خشکی را برطرف کرده و به موها خاصیت کشسانی می دهد. خاصیت کشسانی مقاومت موها را بالا برده و از خم شدن مو و شکستن آن جلوگیری می کند.

کرم اورجینال برکلی حاوی گلیسیرین و روغن های گیاهی است و رطوبت مورد نیاز موها را تامین می کند. با استفاده از کرم مو به صورت دائم، می توانید موهایی بسیار نرم و ابریشمی داشته باشید.

موها یکی از اجزای مهم برای زیبایی بخشیدن به فرد هستند، به همین خاطر باید از آنها محافظت کرد. در برخی از موارد امکان دارد به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و لوازم حرارتی، موها دچار شکنندگی و خشکی شوند و از زیبایی آنها کاسته شود. کرم موی برکلی (Berkeley hair cream) این مشکل و مشکلات از این قبیل را برطرف کرده و به موها شادابی و طراوت می بخشد.

ویژگی های کرم مو برکلی اصل انگلیسی

  • جلوگیری از خشکی مو
  • حاوی گلیسیرین و روغن های گیاهی
  • درخشان کننده و حالت دهنده
  • عدم ایجاد سنگینی و چربی
  • آبرسان قوی و مرطوب کننده ریشه مو
  • مراقبت کننده مو
  • مناسب برای استفاده پیش از سشوار
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  • تقویت کننده ساقه مو
  • مناسب برای موهای چرب و خشک
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به نمونه های مشابه در بازار

تشخیص کرم مو برکلی اصل

امروزه شاهد بوجود آمدن برند ها و محصولات مشابه در زمینه کرم مو Berkeley hair cream Original هستیم، به طوریکه ممکن است بسیار از خود فروشندگان هم نتوانند فیک و تقلبی بودن کالا را تشخیص دهند و همان کالا را خریداری و به فروش می رسانند. در زمینه تشخیص کرم مو برکلی اصل، سه شاخصه اصلی وجود دارد که حتما باید به آن ها به صورت ویژه توجه کنید.

  1. کیفیت چاپ بدنه: در کرم های برکلی اصل، شاهد استفاده از کیفیت ویژه و طرح های اورجینال هستیم که به راحتی نوشته از روی آن ها پاک نمی شود. اما نوع تقلبی آن از کیفیت چاپ بالایی برخوردار نیست و ممکن است از نزدیکم قابل تشخیص باشد.
  2. کیفیت هولوگرام روی درب محصول
  3.  کیفیت رنگ محصول (کرم برکلی اصل دارای رنگ قرمز جگری است اما کرم های معمولی دارای رنگ قرمز مات و کم رنگ هستند.)
  4. درب محصول در کرم مو برکلی اورجینال دارای ارتفاع کمتری است.

روش استفاده از کرم موی برکلی اورجینال

طریقه استفاده از کرم مو برکلی را در ادامه بررسی می کنیم. کرم موی برکلی به صورت کاسه ای به بازار عرضه می شود. برای استفاده از کرم مو تنها کافیست، مقداری از آن را روی کف دست ریخته و روی موها مالش دهید. این کرم به موها حالت سنگینی و چربی نمی دهد و طراوت را به موهای شما بر می گرداند.

پس از استفاده از کرم اورجینال برکلی موها نیازی به شستشو ندارند. شما می توانید برای سشوار یا اتو موها نیز از کرم برکلی استفاده کنید تا از موها مراقبت کند.

قیمت کرم موی برکلی اصل

قیمت کرم مو برکلی به صورت اورجینال براساس نوع مو، حجم مصرفی، نوسانات بازار ارز و … قابل تعیین است و نمی توان برای آن قیمت مشخصی را تعیین کرد. به همین جهت شما عزیزان می توانید از همین صفحه قیمت کرم مو برکلی اصل را مشاهده و به خریداری آن بپردازید.

خرید کرم تقویت کننده مو برکلی

خرید کرم موی برکلی اورجینال از جوانب مختلفی بسیار با ارزش است. برند برکلی (Berkeley) یکی از برندهای مطرح انگلیسی است که به تولید ماسک موهای تقویت کننده برای سلامت پوست و مو می پردازد. محصولات این برند، دارای کیفیت بالایی هستند و جایگاه ویژه ای در کشورهای مختلف برای مصرف کنندگان دارند.

یکی از ویژگی های بارز کرم موی برکلی اورجینال حالت دهنده قوی که با ایجاد یک لایه محافظ روی موها، آنها را به طور طبیعی حالت می دهد و از وز شدن و پف کردن موها جلو گیری میکند و به شما کمک می کند شانه زدن و حالت دادن به آنها راحت تر شود.

از آنجایی که اخیرا انواع تقلبی کرم موی برکلی در مارکت دیده می شود، پیشنهاد می کنیم خرید اینترنتی کرم تقویت کننده مو برکلی را از فروشگاه اینترنتی گیس بانو انجام دهید. فروشگاه آنلاین گیس بانو ارائه دهنده محصولات کاملا اورجینال با بالاترین کیفیت است تا رضایت شما عزیزان را جلب کند.

ترکیبات داخلی کرم برکلی اورجینال از چیست؟

این کرم مو از ترکیب گیلیسرین و روغن های گیاهی و مفید مو ساخته شده است گه گاربران می توانند از آن به صورت ویژه استفاده کنند.

چرا از کرم تقویت کننده مو آکوآ برکلی استفاده کنیم؟

این محصول دارای ویژگی منحصربفرد آبرسانی است. که باعث درخشندگی موها می شود. این کرم با فرمولاسیون پیشرفته به افراد این امکان را می‌دهد. که بتوانند سلامت موهای خود را در محیط‌ های ناسالم حفظ نمایند به همین دلیل می تواند از شکنندگی مو ها جلوگیری کند.

🎯 کاربرد مناسب برای استفاده پس از سشوار، قابل استفاده برای خانم ها و آقایان، تقویت کننده، حالت دهنده، مرطوب کننده، نرم کننده
💎 مزایا آبرسان قوی مو، حاوی گیلیسرین، جلوگیری از وز مو و خشکی آن، عدم ایجاد چربی و سنگینی بر روی مو
📌 حجم محصول 475 گرم
مخصوص موهای خشک, چرب, معمولی, رنگ شده, فر و مجعد

کرم تقویت کننده مو آکوآ برکلی مناسب چه افرادی است؟

این کرم با دارا بودن روغن های گیاهی و گلیسیرینه باعث افزایش رطوبت موها سر شده و مخصوص افرادیست که دارای موهای خشک و شکننده هستند و احتمال ریزش مو دارند.

نوع

کرم موی برکلی

برند

برکلی

حجم

۴۷۵ گرم

ساخت کشور

انگلیس

کاربرد

وزگیری مو

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.