شانه تونی اند گای مدل 0912

نوع :  شانه مو تونی اند گای
برند :  Tony&Guy
سایز سری  20
کشور مبدا برند :  انگلیس
کاربری  شینیون مو
مدل:  0912

تومان30,000

موجود در انبار

شانه تونی اند گای مدل ۰۹۱۲ یکی از انواع شانه و برس بوده و برای جداسازی، تقسیم بندی و اصلاح موها مناسب است. این شانه می‌تواند دسته‌های بزرگ موها را نگه دارد تا شینیون کاران و آرایشگران بتوانند، شینیون موها را با دقت بیشتری انجام دهند.

شانه تونی اند گای مدل ۰۹۱۲ ضد الکتریسیته ساکن است و از معلق ماندن موهای سر در هوا جلوگیری می‌کند. همچنین بسیار سبک و خوش دست بوده و برای استفاده در خانه و سالن آرایشی مناسب است. در برابر فشار و حرارت نیز مقاوم بوده و تغییر شکل نمی‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید شانه تونی اند گای مدل ۰۹۱۲ و انواع شانه‌های برند تونی اند گای (Toni & Guy) به صورت اینترنتی به فروشگاه آنلاین گیس بانو مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی گیس بانو ارائه دهنده انواع ابزار و تجهیزات برای آرایش مو، از برندهای روز دنیا با ضمانت اصالت کالا است. همچنین این محصولات را با قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از سفارش، در اختیار خریدار قرار می‌دهد.

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.