پودر دکلره تمپتینگ سفید یک کیلویی

  • پودر دکلره تمپتینگ سفید یک کیلویی
  • سفید رنگ
  • روشن کنندگی تا ۹ پایه
  • کاملا بدون آسیب

تومان1,350,000

در انبار موجود نمی باشد

پودر دکلره تمپتینگ سفید یک کیلویی یکی از انواع پودر دکلره است که موها را بدون آسیب تا 9 پایه روشن می‌کند. این پودر دکلره محصولی از کشور اسپانیا بوده و قدرت روشن کنندگی فوق العاده‌ای دارد. همچنین حاوی کراتین و پروتئین ذرت است تا از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کند.

پودر تمپتینگ با وزن 1000 گرم در فرمولاسیون خود آمونیم سولفات ندارد، به همین دلیل بوی آزاردهنده ندارد و آسیب دیدگی مو را به حداقل می‌رساند. همچنین با توجه به وزنی که دارد، قیمت آن مناسب بوده و مقرون به صرفه است.

برای استفاده از پودر گلام تمپتینگ سفید رنگ Glam tempting bleaching powder آن را با اکسیدان 9 درصد یا 12 درصد با نسبت یک به دو ترکیب کنید. سپس با تکنیک‌های مورد نیاز، آن را به موها زده و هنگام رسیدن موها به درجه روشنی دلخواه پودر را بشویید. در صورت نیاز می‌توانید در پایان کار از رنگساژ نیز استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید پودر دکلره تمپتینگ سفید یک کیلویی به صورت اینترنتی به فروشگاه آنلاین گیس بانو مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده انواع محصولات بهداشتی و مراقبتی مو از برندهای روز دنیا، با قیمت مناسب است. همچنین سفارش‌های ثبت شده را در زمانی کوتاه به دست خریدار می‌رساند.

نوع پودر دکلره تمپتینگ سفید Tampeting
پایه دکلره  سفید
مزایا حجم بالا، بدون آسیب رساندن به مو
روشن کنندگی تا 9 پایه