کراتین مو یونیکا اوژون Unika ojon hair treatment

  • جنس محفظه نگه دارنده: پلاستیک
  • کشور سازنده: برزیل
  • صافی: 100 درصد
  • احیا: 90 درصد
  • حجم: 1000 میلی لیتر
دسته:

تومان5,500,000

در انبار موجود نمی باشد

کراتین پرفکت لیس تورمالین

کراتین مو لونیکس

کراتین مو لونیکس

کراتین پرفکت لیس ادونس

کراتین پرفکت لیس ادونس

کراتین مو یونیکا اوژون Unika ojon hair treatment یکی از محصولات محبوب برزیلی برای صاف کردن موها است. این کراتین مو، سبب تقویت موهای آسیب‌دیده و حساس می‌شود و آن‌ها را براق می‌کند. یونیکا اوژون از مواد ارگانیک و گیاهی ساخته شده و فوق العاده غلیظ است.

کراتین Unika ojon پروتئین‌های مغزی اعم از کلاژن، برای استحکام موها دارد. همچنین از روغن‌های گیاهی زیتون و آفتابگردان تشکیل می‌شود تا لطافت را به موهای شما هدیه دهد. این کراتین، برای انواع موی طبیعی و رنگ شده مناسب است و با تقویت موها، نقش پروتئین مو را نیز ایفا می‌کند.

برای مصرف کراتین موی یونیکا اوژون ابتدا موها را شسته و خشک کنید. سپس مواد کراتین را به موها زده و به مدت 40 دقیقه با کلاه مخصوص بپوشانید. پس از آن، موها را با باد ملایم سشوار خشک کنید. موها را دسته بندی کرده و با توجه به میزان آسیب، هر دسته را 8 الی 10 بار با اتو مو، اتوکشی کنید. در آخر نیز به موها 15 دقیقه استراحت داده و بعد از آن موها را بشویید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید کراتین مو یونیکا اوژون Unika ojon hair treatment به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کنید. فروشگاه آنلاین گیس بانو ارائه دهنده انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی مو، از برندهای روز دنیا است. این محصولات را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا، در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

ساخت کشور

برزیل

حجم

۱۰۰۰ میل

نوع محفظه

پلاستیک