کراتین پرفکت لیس تورمالین

  • ماندگاری: ۱۰ تا ۱۲ ماه ,
  • نوع مو: انواع مو , رنگ و دکلره , فر آفریقایی ,
  • مناسب برای: خانم ها ,
  • درصد صافی: 100 %
  • درصد احیا: 80 %
  • ساخت کشور: برزیل
دسته:

تومان2,600,000

موجود در انبار

این محصول را خریداری کنید و 8 امتیاز به ارزش تومان40,000 دریافت کنید

محصولات مشابه

كراتين پرولا

کراتین پرفکت لیس ادونس

کراتین پرفکت لیس ادونس

کراتین مو لونیکس

کراتین مو لونیکس

کراتین پرفکت لیس تورمالین Perfect Liss Turmalina برای درمان موهای خشک و آسیب‌دیده مناسب است. این کراتین مو، وزی و خشکی موها را برطرف نموده و ظاهری درخشان به آن‌ها می‌دهد. کراتین Perfect Liss محصول کشور برزیل است و موها را چند ماه، نرم و صاف نگه می‌دارد.

کراتین مو برزیلی پرفکت لیس تورمالین فاقد فرمالدئید بوده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. همچنین شکنندگی موها را برطرف نموده و موهایی براق به شما هدیه می‌دهد. در واقع این کراتین، ویژگی‌های یک محصول عالی اعم از احیا کننده، حالت دهنده و تقویت کننده را دارد و درست مانند محصولات پروتئین مو عمل می‌کند.

برای استفاده از کراتین perfect liss brazilian بایستی ابتدا موها را شسته و با سشوار خشک نمایید. سپس مواد کراتین را به موها زده و با کلاه مخصوص بپوشانید. بعد از گذشت 1 ساعت، موها را مجددا با سشوار خشک کنید. در آخر نیز موها را دسته‌بندی نموده و به وسیله اتو مو هر دسته را 8 بار اتو بکشید. پس از اینکار نیاز است، ماسک بعد از کراتین را استفاده نموده و به موها استراحت دهید.

برای خرید کراتین پرفکت لیس تورمالین Perfect Liss Turmalina می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گیس بانو مراجعه کنید. فروشگاه آنلاین گیس بانو ارائه دهنده انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی مو با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب است. همچنین محصولات سفارشی را در زمانی کوتاه، به دست شما می‌رساند.

ساخت کشور

برزیل