فرکننده مو پرومکس سایز 32 مدل 4732K

  • حداکثر دما: ۲۱۰
  • طول سیم: ۳ متر
  • قابل تنظیم در: ۵
  • کشور تولید کننده: چین
  • قدرت دستگاه: ۸۰ وات

تومان2,500,000

در انبار موجود نمی باشد

فرکننده مو پرومکس یک دستگاه برقی است که برای حالت دادن به موها استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک موتور الکتریکی، یک صفحه سطح دار است. هدف اصلی این دستگاه، تنظیم و شکل دادن به موها با استفاده از گرما و فشار است.

فرکننده مو پرومکس با استفاده از گرما، موها را نرم و قابل انعطاف می‌کند و سپس با استفاده از فشار، موها را به شکل دلخواه حالت می‌دهد. این دستگاه دارای برس‌های مختلفی با اندازه‌ها و شکل‌های متنوع است که به شکل دلخواه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

به هرحال قبل از استفاده از فرکننده مو، بهتر است دفترچه راهنمای استفاده این دستگاه را به دقت مطالعه کنید تا از نحوه استفاده، ایمنی و مراقبت از دستگاه آگاه شوید.

مشخصات فرکننده مو پرومکس مدل 4732K

  • مناسب فر کردن موها
  • گسترده دمای بین ۱۱۰ تا ۲۱۰ درجه سانتی گراد
  • طول سیم ۳ متر با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • داری کیف نسوز نگهدارنده
  • صفحات با روکش کراتین
  • قابل تنظیم در ۵ حالت

نحوه استفاده از فرکننده مو پرومکس سایز 32 مدل 4732K

ابتدا باید مطمئن شوید که موها خشک و آماده استفاده هستند. اگر موها به خوبی خشک نشده باشند حتما از سشوار استفاده کنید تا موها به خوبی حالت داده شوند.

برسی که برای حالت دادن به موهای شما مناسب است را انتخاب کنید. فرکننده مو پرومکس معمولاً با برس‌های مختلفی ارائه می‌شود که برای حالت دادن به موهای مختلف مناسب هستند.

برای حالت دادن به موها برس را به دستگاه وصل کرده و برس را به آرامی به سمت پایین مو ببرید. بهتر است از روش‌های دیگر حالت دادن به موها مانند خشک کردن موها با دمای بالا خودداری کنید، چون این کار ممکن است به موها آسیب برساند.

توصیه می‌شود قبل از استفاده از فرکننده مو پرومکس، دفترچه راهنمای استفاده این دستگاه را به دقت مطالعه کنید و توصیه‌های سازنده را رعایت کنید تا از نحوه استفاده، ایمنی و مراقبت از دستگاه آگاه شوید.

خرید اتو مو پرومکس مدل 4732K

با خرید اینترنتی اتو مو پرومکس و سایر محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه اینترنتی گیس بانو آن ها را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. محصولات فروشگاه آنلاین گیس بانو با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

طول سیم

۳ متر

امکانات

سیم گردان

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

در صورتی که این محصول را خریداری کرده اید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی
خیلی بد بد معمولی خوب عالی

خرید این محصول را پیشنهاد می کنید ؟

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.